Loading...

Jdawg91: I cherish my strippers more than the SCOOP title

 photo
What what whaaat? It's the heavily anticipated Part 2 of the Awkward Banter interview with Joshua "Jdawg91" Hoesel! We're talking strippers, monkeys, jaguars, Ike Haxton and other fascinating animals!

Part 1 is avalible here if you have not got to it yet for some irrational reason.

Scar:  
Josh, being at the highest point of your career, where do you stand on that whole "Poker is getting tougher, no chance of making it as a pro nowadays" thing?

Jdawg:
It's definitely a ton tougher than even a few years ago, but I think there is still certainly plenty of money to be made with hard work and dedication. I do think that actually just breaking into the game and becoming a winning player and moving up the ranks is getting to be extremely difficult, in part due to PS really raking the hell out of the low stake offerings.

Scar:
Yeah. The whole Amaya VIP changes issue. Some players have moved formats or even sites, but you are still at it crushing 6-max hypers, as if nothing happened. How is that so?

Jdawg:
Not sure, maybe as you close in on 10million lifetime VPPs you get to run better; seems plausible given my recent SCOOP MTT rungood :D

Scar:
Well, the rakeback cuts must have decreased your overall $$ expectation greatly, didn't they?

Jdawg:
Yea, they for sure were a negative overall, but I was one of the few players to be winning pre rb last year and that trend continues this year, so just chugging along as best as I can

Scar:
Yeah, who needs rakeback when you win pre. Anyway, besides me and snapcall420, who are your favorite TiltBook members?

Jdawg:
Not sure who my favorite TB members are, anyone that has a hilarious gif always gets my attention though. shadysoul069 just posted one the other day that I lol'd pretty hard at.

When you tell a chick you shipped a major.....

...but forget to tell it was The Hot 0.55$

 

Scar:
It's easy for you to laugh at that since you actually CAN afford that lambo.

Jdawg:
Haha, if only that were a true statement! Already spent all my past winnings on hookers n blow!

Scar:
I believe a hooker who got screwed by you is called a ho-esel.

Jdawg:
Loooooool, that's great. On the subject of strippers though, the hot run has come since breaking up with my now ex gf. Combine that with what the other dude who ran awfully and recently dumped his (libormar), I think breaking up with your GF definitely works.

Jdawg:
Btw, if you want a sweet pic for this interview. I have a cool pic with a jaguar with my ex.

Scar: 
Yeah, some pics for the post would be great.

Scar:
Which one is the jaguar?

Jdawg:
Looool <3 Btw, PokerStars asked for some pics too, rly sucks as I rarely take pics. Kinda funny, I'm gonna have to have pics with my ex, just cause she was the only one to take any pics of/with me in the past 5 yrs.

Scar:
Well, who would want to take pics of you in the first place. That's like deliberately grinding no-blind-increase HU sngs. Gotta be some sort of a sick fuck to do it.

Jdawg:
Hahah, so true.

Scar:
I dont know if they even run anymore.

Jdawg:
Not sure they still exist.

Scar:
I think a few that started in 2013 might still be running right now.

Jdawg:
Hahah :D Got the 2 jaguar pics sending through now, not sure which is better of the 2.

Scar:
I am starting to worry it might be a tie.

Jdawg:
Got the old Bayern selfie that could be used too, nothing screams douche than a guy taking a pic of himself in a mirror, lol.

Scar:
I thought you are going to say that nothing screams douche more than a guy being a Bayern fan.

Jdawg:
Awww, can't be hating on the Bayern fans. I know I'm a douche, I don't know if they all are too. I didn't pick up football until moving here to Mexico and have always rooted for Bayern since discovering them watching some Champion League matches.

Scar:
I see. You should watch the 1999 final then.

Jdawg:
Lol I'm looking through the pics I have on this comp, and I have so many more of just random girls I've fucked than anything else. Love it! Can just dedicate all the pics to strippers I have recently banged.

Scar:
Cherishing them more than SCOOP titles.

Jdawg:
Oh, 100%

Scar:
Well, it isn't that much of an achievement if they are strippers, is it. That's like the guy in that local Slovakian tourney who literally bought the first place trophy.

Jdawg:
Hahahah, that's actually hilarious.

Scar:
It was a 3-way split between him and two others for about 3,5k€ each and the guy bought the trophy from the official chip leader for 600€.

Jdawg:
Lol that's absolute gold, what a fucking retard! Anyway, makes it more of an achievement when the strippers fuck you for free on their days off in exchange to just chill at your place and go out for a nice dinner and drinks though, yea?

Scar: 
To some extent, i guess.

Jdawg:
This girl I met at a bar before scoop. And here is my homey, Daniela.

*jdawg sends about 112 pictures of human beings I eventually manage to identify as females*

Jdawg:
Fun story about her, she was on the billboard for the club for the spring break party, got to look at her every time I left my house.

Scar:
Given that she is probably a pole dancer/whatever, I gotta to ask - was she on the billboard literally or figuratively?

Jdawg:
Looool.

Scar:
Btw, what's up with you and monkeys (jdawg has a monkey in his PS avatar and kept sending monkey emoticons on Skype)?

Jdawg:
LOL, it all started when Ike Haxton bad beat me in a 3.5k sat last year and sent me a (monkey). After that we all started using the (monkey) and it has just stuck. Its my fave emoticon, so perfect in so many ways.

Scar:
Haha. I love Ike.

Jdawg:
We even verbally say it in the house, like I'll say to Ruse (Jdawg's housemate) 'I got monkeyed in the $3.4ks today!'

Jdawg:
The ikesterrrr! Anywho, I'm ridic tired so gonna go pass out. Will catch ya later my friend.

 

Aaaand it's gone!
Fin

  • 23308 users
  • 32 supernova Elites
  • And players who actually win pre-rakeback
  • They all share their poker lives on TiltBook
Make A +EV Decision Now
Contact: support@tiltbook.com
0